facebook instagram
CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

piątek, 11 grudnia 2015

green










Kurtka / jacket: allegro, spódnica / skirt: SH, buty / shoes: Simen, okulary / sunglasses: Superdry

Korzystając z pięknej, słonecznej pogody w dalszym ciągu noszę jesienne zestawy. Dzisiaj mam dla Was kolejny z trapezową spódnicą -  ten fason wybitnie przypadł mi do gustu, jednak tym razem zdecydowałam się zestawić go z bomberem w militarnym stylu i ciężkimi botkami. Jak Wam się podoba?

Due to the beautiful, sunny weather I still wear autumnal outfits. Today I have for you another with A-line skirt - I extremely like this cut and this time I decided to combine it with military bomber jacket and heavy ankle boots. I hope you will like this set.

54 komentarze:

  1. Bomberka jest super, ale tym razem spódniczka podbiła moje serce - ma świetny kolor: lubię takie żywsze odcienie zieleni, może dlatego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice combination! Have a lovely day

    kisses Adela Acanski

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor spódniczki jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna kurteczka! i bardzo ładna spódniczka :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze wyglądasz świetnie! Bardzo mi się podoba stylizacja, zresztą to już nic nowego... :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódniczka prezentuje sie bardzo ciekawie :) chętnie bym ja zobaczyła jeszcze w innym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Always looks so pretty! I love those green jacket!


    www.ismurfshion.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam zieleń i czerwień, mogłabym nosić w kółko te dwa kolory i nie znudziły by mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. This military green jacket from style moi looks awesome paired with that green mini skirt. I really like green and I love wearing it in this season. It is such a great alternative to black and grey, because it is (for me) a very warm colour. Plus, besides red , this colour reminds me of Christmas the most.

    you look stunning!!!!!!

    http://modaodaradosti.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  10. Militarnie dziewczęco ;) Uroczo cCi w tej spódniczce, fajna całość.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz nieziemsko! I jeszcze ta wspaniała spódniczka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ Ty masz długaśne nogi :) Uwielbiam khaki i bardzo podoba mi się ta stylizacja :)
    Zapraszam Cię na mój nowy adres: www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. wow!!! totally chic army green look!!))) happy weekend, dear ;)))) xoxo <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne zestawienie. Kurtka mistrzowska! <3 Czerwone usta idealnie pasują do całości. :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie. NOWY BLOG MODOWY <3
    http://withev.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fab outfit dear!

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  16. CZadowe miejsce- już na FB się zachwycałam- uwielbiam sesje w takich dosyć nietypowych, starych, dziwnych, albo opuszczonych miejscach- super są te obskurne, obdrapane kontenery- mega klimat !! :)
    świetna spódnica- co raz bardziej zaczyna mi się podobać takie kolor <3

    i kurtka super- zaczynam dostrzegać, że brakuje mi takich bardziej sportowych rzeczy w szafie, jeszcze jak mieszkalam w domu rodzinnym, to siorze podkradalam, a teraz pozostaje mi tylko moja szafa grrrrr

    buziaki kochana :*
    udanego weekendu :)
    Daria

    25,99$

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja zostałam Twoją fanką :) świetne stylizacje :) Miło się patrzy na Twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Green has never really been one of my favourite colours but you wear it well. I love the touch of character your pockets add to this look.
    Princess Audu

    OdpowiedzUsuń
  19. I love your bomber my dear! Kisses from Italy and thank you for your visit,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Bloglovin of Eniwhere Fashion

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie wyglądasz, a stylizacja i zdjęcia profesjonalne.

    OdpowiedzUsuń
  21. I love this outfit. I love the two colors combined. It complemented well together :)

    Have a nice day!

    xoxo,
    SHAIRA
    www.missdream-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Loving those structural pockets on the skirt. You're oozing so much coolness with that bomber!

    Sxx
    www.daringcoco.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Yes, I liked the set very much! And the jacket is my favorite piece, I love jackets! So good that the weather is nice and you could wear this nice skirt! You look beautiful as always!
    DenisesPlanet.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, wyglądasz mega rasowo! Niesamowicie mi się podoba Twój typ urody, stylizacja też świetna.

    OdpowiedzUsuń
  25. Cool look :)

    http://checkinonline.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie się prezentujesz! Połączenie tego typu spódnicy z butami jest dla mnie niesamowite! ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Amazing green outfit. Love your jacket!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo mi się podoba! Tym bardziej że ten odcień zieleni jest moim ulubionym :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Militarnie, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. sun? what is sun? i have seen the sun in weeks here in the UK :p haha love the green shade on you :)
    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Great style, love how you wear the military green!

    Shopping Girls

    OdpowiedzUsuń
  32. takie kurtki już dawno mi się znudziły i nie sądziłam że w stylizacji wypadnie tak fantastycznie :) podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  33. yy.. a może zamienimy się kiedyś garderobami;)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetna kurtka i spódnica, pięknie wyglądasz jak zawsze!
    klik - kurtka 25,99$, buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  35. Widziałam już na modnejpolce, przybyłam teraz i tutaj :) Masz świetne wyczucie stylu i fajnie miksujesz różne, niby stylowo odmienne, rzeczy w spójną całość. Tworzysz zawsze niebanalne i oryginalne stylizacje. I bardzo podoba mi się Twoja spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  36. I love this colors! Love the bomber!
    Dora www.BangsBang.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Loving the bomber jacket on you babe!

    Tina
    www.justatinabit.com

    OdpowiedzUsuń
  38. loving this olive hue, and the way u styled the whole look too.
    New Post on my blog, do drop by soon ,<3
    ✿thefashionflite
    ✿twitter
    ✿Bloglovin
    ✿FaceBook

    OdpowiedzUsuń
  39. masz świetne włosy, mimo, że są związane wyglądają tak naturalnie :D i w tych kolorach też fajnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  40. what a lovely post my dear
    amazing pictures, your style is so inspiring
    you look like a model and i love visiting your blog,
    each post is unique, your style is soooo lovely

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  41. Rewelacja, uwielbiam takie militarne stylizacje, i to w wersji bardzo dziewczęcej ❤
    Cudowna kurteczka, a spódniczka śliczna, szkoda, ze zle mi w takich, bo miałabym idealne zestawy patrząc na Twoje zdjęcia :) bardzo inspirujesz kochana !!!

    Buziaczki ❤

    OdpowiedzUsuń
  42. Wspaniale! Jeszcze niedawno nie lubiłam khaki, a teraz bardzo mi się podoba i Twój bomber uważam za genialny! Ciekawie wygląda w połączeniu ze spódniczką i botkami :-)
    Podoba mi się też charakter zdjęć :-)

    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  43. Why do you look so beautiful??? I love the front cut on the skirt, it gives it a lot of edge and the green jacket is so chic!! Great styling dear!
    www.fashionstylemogul.com

    OdpowiedzUsuń
  44. I love this look! I'm totally inspired :)
    www.streetmadonna.com

    OdpowiedzUsuń